PENYELENGGARAAN DAN JAMINAN PERKHIDMATAN ROYAL RASA

PENYELENGGARAAN DAN JAMINAN PERKHIDMATAN

Siapa yang akan servis mesin saya?
Sekiranya anda berada di kawasan Lembah Klang / Kuala Lumpur, kami akan mengambil bahagian untuk servis mesin anda; Keadaan lain bergantung kepada keadaan mesin.

Berapa banyak yang akan anda bayar?
Sila laporkan keadaan mesin anda kepada Perwakilan Akaun Diraja Rasa anda, Whatsapp menghantar video dan foto yang dilampirkan, kami akan mengeluarkan draf sebut harga dengan anggaran jumlah pembaikan dan hantarkan ke portal pelanggan anda, log masuk ke portal pelanggan anda dan setujui / tolak sebut harga, setelah anda telah menerima Sebutharga untuk kerja pembaikan, kami akan mengatur juruteknik kami dalam, 1 hari (Lembah Klang / Kawasan Kuala Lumpur), 3 hari (Negeri-Negeri Lain).

Saya masih dalam tempoh jaminan, adakah anda akan mengenakan bayaran kepada saya?
Jaminan hanya dilindungi pada shell, hopper dan compressor selama 12 bulan.
Bahagian Pakai dan Koyak seperti - o-ring, ring o-ring, wave-ring, nozzel (star cap), pemukul, penutup hopper, kotak sampah, pintu keluar, feed pump, pump stopper, pump pump, timing belt, will tidak dilindungi oleh jaminan.

Berapa lama saya perlu mengisi semula petrol? Bilakah masa yang tepat untuk mengisi semula gas?
Berapa lama saya perlu mengisi semula petrol? Bilakah masa yang tepat untuk mengisi semula gas?

Isi ulang gas akan berdasarkan penggunaan anda, kadang-kadang perlu diisi semula setiap 6 bulan (penggunaan puncak tinggi), setiap 12 bulan (penggunaan puncak menengah-rendah), 18 bulan (penggunaan puncak rendah). Anda boleh menghubungi kami untuk mengadakan tutorial bagaimana meningkatkan tetapan kekerasan ais krim untuk menyelesaikan masalah anda sementara.

Berapa lama masa yang diperlukan untuk menerima perkhidmatan peralatan saya?
Sebilangan besar panggilan, yang memerlukan lawatan perkhidmatan, mengakibatkan kedatangan juruteknik kami dalam masa 24 jam (Lembah Klang / KL), 72 jam (Outstation). Juruteknik pengedar dilatih oleh kilang dan diperakui dengan kenderaan servis yang dilengkapi dengan Rasa Royal Genuine Parts.

Adakah terdapat latihan untuk peralatan baru saya?
Kami akan menjalankan latihan dengan 2 cara yang berbeza,
1. Anda boleh menghantar kakitangan runcit anda (Max 4 Pax) terlatih di bilik pameran kami;
2. ATAU pelatih kami yang disahkan ke kedai runcit anda untuk menjalani latihan di lokasi.
Kedua-dua latihan adalah berdasarkan caj.

Kami menyediakan latihan video asas percuma untuk pelanggan kami. Cara penjagaan, penyelenggaraan dan prosedur operasi yang betul.

Untuk Program Latihan Eksklusif, mengenai cara merancang produk khas anda, berapakah harga dan harga jualan yang betul, di mana mendapatkan harga eksklusif untuk ramuan, cara merancang susun atur kedai, perspektif jenama dan banyak lagi. Hubungi kami untuk Konsultasi Percuma


    • Related Articles

    • FAQ JUALAN DAN PEMBELIAN

      Model mesin ais krim mana yang terbaik untuk perniagaan saya dan sejauh mana menguntungkan? Kami akan mengkaji keperluan anda berdasarkan menu dan minat produk kedai anda. Mereka akan menentukan model yang sesuai untuk perniagaan anda, dari model ...